onsdag 6 januari 2010

Vackra vita KALLA vinter

Vaknade kl 9 i morse och visste knappt var jag var. Har sovit tungt i natt och många timmar, men kände mig ändå trött. Men det var lika bra att gå upp då magen knorrade efter frukost.
Tampades ett tag med huvudvärk med den gick över efter en tablett.
Velade ett bra tag på fm om jag skulle gå eller åka bil till Mala, men bestämde mig för att en promenad inte kunde skada så ordentligt påbylsad gav jag mig av. Det var riktigt kallt, men så skönt och vackert. De försenade julklapparna till barnen gjorde succé, skönt. Det är ju inte speciellt lätt när man står där i leksaksaffären och undrar vad de har och inte har. Men nu slapp jag ju fundera på det.
Fick fika och kaka och efter några timmars prat gav jag mig hemåt igen. Nu snöade det och kändes nästan ännu kallare. Bra hungrig var jag oxå så det blev köttfärssås och spaghetti i dag och det var såå gott. Har även hunnit jobba en stund då jag tänker sluta kl 15 i morrn då det är kick off med Mary Kay.
Nu ska jag tända ljus, bänka mig i soffan och planera lite vad jag ska baka samt bjuda på för mat på lördag på min "stora dag". =))

Inga kommentarer: