fredag 8 januari 2010

Gårdagens Kick off, jobb & bakning

I går eftermiddag var det Kick off med Mary Kay på SAS Radisson ute vid Arlanda.
Inskrivning först och sen en god buffémiddag innan föreläsningarna började.
Var så kul och inspirerande att höra alla olika kvinnors I-storys och deras tips om att lyckas med sin verksamhet. Blev verkligen peppad och ska sparka i gång nu på allvar och se till att få ruljans på min oxå.
Fick lite bra idéer och tips under kvällen. Sen är det så roligt att träffa sina Mary Kay kollegor i vår unit, alla är så himla rara och peppar en.
Hade helt klart svårt att somna igår då tankarna virvlar runt av allt man vill göra. =))

Idag har det varit en hektiskt på jobbet. Jättemycket att göra och det känns verkligen att årsbokslutet närmar sig. Ska bli så skönt när det är över, sen kommer revisorerna också så det är nåt hela tiden.
Var till Elham, min barnmorska på förmiddagen och tog prover och lyssnade på skruttens hjärtljud igen. Allt ser så bra ut. Superskönt.

Kvällen har jag ägnat åt bakning, muffins med dumlekola och kärleksmums bidde det.
I morrn ska jag göra cheesecake så att mina födelsedagsgäster blir nöjda och får ordentligt med gott fika.
På kvällen kommer brorsan med familj och då tänkte jag bjuda på grekiska köttfärsbiffar, hasselbackspotatis, tzatsiki, fetaost, oliver, mmmm mycket gott blir det.

Nu är det snart dags för sängen, är grymt trött efter en lång dag.
Sov gott och kram på er.

Inga kommentarer: