måndag 4 januari 2010

En lång dag

Idag vet jag inte vad som hänt med vissa på jobbet. Förmodligen har de varit lediga för länge och glömt t o m sig själva nånstans bland all julmat, julklappar och julsnapsar. Har fått den ena knasiga frågan efter den andra. Av ngn anledning tror ca 99% att vi på Finance har svar på precis allt. Ghaaaaa. Fått bita mig i tungan många ggr idag för att inte fräsa nåt elakt till svar.
Var oxå just idag lite extra frusterande att höra en viss kollegas hostharklingar där det låter som människan ska dö på kuppen. Sen tycker denne person att "plastbarnet" smackar onaturligt mycket och det är jättekonstigt då INGEN annan har nåt sånt för sig.. Hmmmm...
Ja jag sa inget här heller. Men jag hade god lust. =))

I morrn är det iallafall halvdag, tjohooo, tycker det vore ypperligt om man jämt kunde vara ledig en sisådär fyra dar, jobba en och en halv för att sen var ledig en dag igen. Gött mos säger jag bara!! Dessutom är ju planen att träffa Pia i morrn oxå. Mysigt.

Efter en lång dag idag ser jag fram emot sängen och min bok snart, det verkar inte finnas nåt roligt på teve ändå.

Inga kommentarer: