onsdag 13 januari 2010

Nya saker till hemmet och mig själv...

Igår hade äntligen mitt gravidsmycke, gravidpingla eller bola som det också kallas kommit som jag beställt från http://www.lillamirakel.se/
Inuti smycket finns en liten xylofon på vilket en liten boll dansar runt och avger ett speciellt svagt ljud när man rör sig. Genom att bära smycket långt ner på magen kan barnet höra ljudet.
Finns en massa fina smycke och när man gillar accessoarer tyckte jag detta var en sån gullig grej att ha, att den dessutom är fin är ju bara ett plus. =)

Så här ser den ut, det hör ett svart läderband till som på bilden, men jag köpte även till en lång silverkedja och bytte ut bandet mot det.

Igår var även min supergulliga kollega Ulrika förbi här: http://www.inredningscompaniet.se/ och köpte den svarta brödburken jag spanat in. Det var visst den sista så snacka om tur.
Och i morse stod den och väntande på mitt skrivbord på jobbet. Tjohooo
Den kommer göra sig så bra i vårt nya fixade kök, (ja det är inte klart än, men jag ser det framför mig.. hihi )

Tänk att man ibland kan bli så lycklig över små saker, när man hittat den där pricken över i:et.

Vår ursnygga brödburk

Inga kommentarer: