torsdag 14 januari 2010

Ishalka

I morse var det läskigt. Jag kände mig som bambi på is med bilen. Fy sjutton vad halt det var och även om jag bokstavligen kröp fram så nog f_n fick bilen fnatt och spann runt så där stod jag helt plötsligt på snedden över hela körbanan. Allt gick bra, men man blir allt lite skärrad.
Sen förstår jag verkligen inte alla som måste ligga i häcken på en när det är sånt väglag. Grrr

Dagen har gått undan och jag har nu gjort mitt för årsbokslutet. Skönt. Nu är det bara att ladda inför nästa vecka när revisorerna gör sin entré. IGEN.
Har hunnit rensa en massa och även bokat utbildningar i SAP för kollegorna så jag kommer ha fullt upp framöver.
Skickade även ett mail till vår HR-chef och frågade om det var ok att låna ett konferensrum efter arbetstid och ha visning av mina Mary Kay produkter. Det var det, så det ska det också planeras för. KUL, KUL, KUL!! =))

Känner mig annars rätt slö idag. Magen värker, bebisen bökar nog där inne till mammas förtret och jag känner mig lite ur gängorna. Får hoppas att sömn är det som behövs.

I morrn är det fredag igen och jag ska besöka Jola för klipp & toning. YES!! Finns inget bättre än att gå till Jola, är alltid på bra humör när jag lämnar henne. Hon är en riktig glädjespridare och toka den söta grekinnan.

Sov gott allihopa. Kramar

Inga kommentarer: