söndag 3 januari 2010

Nu är julen slut i vårt hus

Sov länge idag, känns som tröttheten har gjort sin comeback. Åt lite frukost och tog sen en kall men skön promenad till Ica, behövde verkligen röra på mig. D-man röjde upp i köket. Nu är slipning och grundmålning klar i varje fall. Nu ska vi bara bestämma oss för färg och om vi ska ha en tapet på stora väggen. Inga lätta beslut inte...hihihi
Väl hemma igen, tog jag bort alla julsaker och julbelysning. Nu får det vara färdigt med jul i vårt hus för den här gången. Det är så mysigt att få upp det, och alltid lika skönt att få packa ner det igen. Har ätit en tidig middag och D-man har farit till Arlanda. Han ska till England på utbildning och kommer hem på fredag kväll. Alltid lika trist när han åker och jag blir alltid lite ledsen.
Har "tröstat" mig med en kopp kaffe och svärmors fantastiskt goda baklava. =)

I morrn är det dags för jobb igen. Har varit så skönt att få vara lite ledig även om jag jobbade i mellandagarna. Dessutom är det nu bara måndag och till kl 12 på tisdag och sen är man ledig på onsdag igen. På tisdag har Pia och jag planer på att hitta på nåt och på onsdag ska Mala och jag ses. På torsdag är det Mary Kay kick-off som ska bli jättespännande och på fredag är det dags för besök hos Elham, min barnmorska. Så veckan lär nog gå ganska så fort ändå.

Inga kommentarer: