måndag 30 november 2009

Helgfix och annat

Tänk att det kan finnas så mycket att göra när man flyttat. Om vi kunde önskar jag så klart att vi kunde göra om allt på en gång, men men, en sak i taget. D-man fortsatte projekt kök i lördags, medans jag försökte få ordning i arbetsrummet och gästrummet/barnrummet. Insåg att gardiner ibland gör susen. =)
Fick även upp alla adventsstakar så nu är det jul i vårt hus igen. Mysigt.
Dock hade jag glömt att köpa glögg..Merde.. men men får ta igen det i veckan istället, hur kul nu alkoholfri glögg är...hihihi Men vad gör man inte för att få lite julestämning och bli snäll(are) av alla peppisar.

Måndagen har varit lång, men den har en tendens att bli det när jag sticker iväg på Mary Kay måndagsmöte.Hade ingen lust alls när jag begav mig, men vet att jag alltid är av annan åsikt när jag är på väg hemåt igen. Trevligt som alltid med mycket skratt, tips och inspiration. Passar bra inför mitt kommande "Öppet Hus" nu på söndag.

I morgon ska jag iväg och få lyssna på bebisens hjärtljud, ska bli såå spännande. Hoppas att allt är som det ska.

Nu är det dags att göra sig redo för lite skönhetssömn. Sov gott allihopa.

Inga kommentarer: