måndag 23 november 2009

Första dagen på veckan snart avklarad..

Strax har man klarat av ännu en måndag. Skööönt. Men den slutade med att jag blev sur. Det är alltid så att jag ska fixa allt för att alla andra har bråttom hem, ska nånstans eller håller på med något annat. Aldrig en fråga om jag har tid att hjälpa till utan man tar bara det för givet, att jag kan släppa allt för att fixa andras skit. Lackade ur och sa ifrån. Ha, det verkade ta skruv, för tillfället iallafall.
Gravidhormonerna får fart på mig.. *fniss*
Har hela dagen haft känningar neråt ryggslutet och det har varit jobbigt att sitta vissa stunder, det växer väl för fullt där inne i magen så det är bara att acceptera att kroppen beter sig lite annorlunda nu.

Igår var vi inne i stan i regnet, skulle egentligen ha besökt farmor, men hon var inte så pigg så det slutade med att vi tittade efter vinterjacka till mig istället, utan resultat. Men så är det när jag har fått för mig att det där ska jag ha. =)
Väl hemma tog jag min numera berömda och välbehövliga "powernap" i soffan för att sen göra varma mackor till filmen vi kikade på.

I morgon ska jag äntligen besöka Jola för klipp och toning. Ska bli sååå skönt.
Längtar till kl 15!!

Inga kommentarer: