tisdag 17 november 2009

En kul sak..

Det hände en kul grej idag. Sökte runt på FB och fick av någon anledning syn på en tjej med namnet Lovisa. Då kom jag på att en tjej som jag jobbade med på Indiska för hundra år sedan kanske fanns med. Mycket riktigt. Kände igen henne på bilden och la till henne som vän.
Det som gör detta lite kul är att hon nyligen blivit egen företagare och gör fina silversmycken och för ett par veckor sedan när jag läste Camilla Läckbergs blogg hade hon skrivit om att Lovisa skulle ha ett öppningserbjudande under oktober. Jag tänkte att jag skulle ha beställt något, men glömde sen av det. Döm om min förvåning när det är denna Lovisa som jag jobbat med, inte kopplade jag ihop hennes namn då.

Här kan ni kika på hennes fina smycken.

www.saharasilver.se

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul att du skrev om Sahara och vad roligt att läsa din blogg! :) Kram Lovisa

LIVING LIKE A GREEKSON sa...

Å vad roligt att du varit här. =) Kram