onsdag 18 november 2009

Trötter

Herregud att man kan vara så här trött. Helt makalöst. Om jag hade möjlighet skulle jag helt klart kunna ta en powernapp både på fm, em och när jag kommer hem. Hahaha
Har haft en lätt diffust illamående idag. Kan kanske bero på att jag sov uruselt i natt. Vaknade flera ggr av att regnet trummade på rutorna. Och det gör det fortfarande. Usch så tråkigt.
Dagen har sniglat sig fram, är inne i en lugn mellanperiod nu igen och sitter mest och väntar på att andra ska göra vad det ska för att jag sen ska kunna göra mitt. Har roat mig med att sitta och titta på youtube på en massa roliga klipp, bl a Måns Möller när han gör parodi på "Mammas pojkar". Det är sååå roligt. Inte speciellt "arbetsmoralisk" men vad f_n, man kan inte alltid vara på topp. =)

Ser fram emot kl 21 då fortsättningen av "Morden" och mina favoriter Kjell Bergqvist och Göran Rangestam visar sig i rutan. Sen får man förhoppningsvis sova.
D-man är borta på event och skulle bl a få se nån film, har glömt bort vilken det var, tror det var nån Stieg Larsson film.

För övrigt hörde jag Agnes nya låt idag och blev helt kär.. Fy farao vad hon är duktig. Kul att det går så bra för henne i England.
Dock tycker jag kanske inte att videon är den bästa, men låten är kanon.

Inga kommentarer: