tisdag 3 november 2009

Ghaaaa

Ont i huvudet har jag, men mår för övrigt rätt så bra. Kan vara vädret eller bebben i magen.
Hungrig är jag oxå så det kan även det vara ett tänkbart motiv. =)
Som tur är, är det lunch snart så jag får försöka stå ut en stund till.

Idag är jag på gnällhumör. började redan i morse att spy galla över vårt möte igår där vår chef i 45 min går igenom ett aptråkigt dokument som vi alla satt och gäspade till, blir även enormt irro över vår inhyrda konsult som försöker slingra sig in överallt. Det är klart att jag fattar att hon vill ha uppgifter så hon kan få chansen att stanna kvar. Men som jag har sagt till henne vid ett flertal tillfällen är att jag lämnar inte ifrån mig nåt förrens jag fått några nya intressanta uppgifter. Hon verkar fatta sådär. Hon är även en sån typ av människa som gjort allt, kan allt, pratar bara om pengar och vad saker kostar och vad hon HAR i sin matlåda varje dag. Vad hennes kille har lagat åt henne. för HAN är faktiskt utbildad kock. Men vem f_n bryr sig.
Sen som grädde på moset blir jag fruktansvärt tokig på hennes "grisljud" hon har för sig. Hon försöker hosta,men det låter mer som en gris som inte riktigt kan grymta utan fått nåt i halsen.

Så nu har jag gnällt färdigt.... för förmiddagen, vad som händer på eftermiddagen vet man ju aldrig...hehe

Kram på er

Inga kommentarer: