måndag 16 november 2009

Mörker

Mörkret har ju den senaste tiden varit kompakt hela dagarna. Så trist.
Känns som en evighet sen man fick se solen och november är verkligen min värsta månad.
Tur att halva redan gått och att man snart kan pynta med lite julstakar och annat så det lyser upp tillvaron lite.

Igår tog vi en sväng till IKEA och jag vet, man ska inte åka dit på en söndag. Det var såå mycket folk. Men vi fick iallafall med oss lite nya kuddfodral och lampor till hallen. Några obligatoriska blockljus fick även följa med i påsen hem.
Efter 2 timmar var jag helt slut och la mig i soffan och bara pustade.
Senare på kvällen fixade jag lite, men insåg att jag skulle ha köpt några fler innerkuddar för de jag hade var så klart för små. Blir man trött. Så nu får man helt enkelt ta en tur tillbaka, men det får bli en vardag. Tror och hoppas att det kanske är liiite mindre folk då.

Ikväll är det dags för Mary Kay möte och lite ny inspiration samt träffa härliga tjejer.
Känns väl inte så lockande att ge sig ut i skitvädret, men det brukar ändå vara värt det när man är på väg hem. Då är man full av nya idéer och fått skratta en massa. Å så har man fått applådera varandra på äkta amerikanskt vis. Det är lite kul. *fniss*

Inga kommentarer: