onsdag 27 maj 2009

Toknoll jobbinspiration

Jag har ingen jobbinspiration för ens 1 öre just nu.
Tycker det är såå tråkigt, dagarna sniglar sig fram. Det är inte riktigt likt mig.
Dagarna brukar vanligtvis flyga fram och jag har fullt upp, men inte nu.
Jag vill ut och njuta av sol och värme (även om det just nu blåser kuling utanför fönstret) springa barfota på en sommaräng, ha sand mellan tårna, läsa en bra bok, dricka ett glas vin på ett uteservering eller på altantrappan på Koster. Ja det finns en massa annat KUL som jag vill göra just nu, inte sitta här på kontoret och vänta på att tiden ska gå.
14.45 har vi vårt första avd.möte med vår nya chef, det ska bli intressant. Nåde honom om han inte godkänner semesterveckorna. Då kommer jag inte tycka om honom.
Men han kan tycka vad han vill iofs, för resan är ändå bokad och betald.

Blev glad idag då jag upptäckte att Daniel da Silva börjat blogga, han verkar vara en skön lirare.
En sån där man har riktigt kul med.
Gå in på www.bloggfamiljen.se och läs.

Ja, då återgår väl jag till att vända ett papper eller två...ska det vara så här i minst 30 år till??
GOD GIVE ME STRENGTH!

2 kommentarer:

Susanne sa...

Hoppas att det gick bra med semestern! Fick Du som Du ville!?!

Kul att Du gillade flamingon. Ja, den blev fin. Duktiga Mia som gjort mönstret. Fattar inte hur hon lyckas! Heja liksom!

LIVING LIKE A GREEKSON sa...

Inte fått nåt svar ännu....ju längre tiden går desto svårare för honom att säga nej.. :-))