lördag 23 maj 2009

Men vad är detta??

Regn, regn, regn, man somnar till det och vaknar sen till det igen.
Börjar bli riktigt riktigt trött på detta väder nu.
Vill ha lite sol och värme, få sitta på balkongen och ta sitt morgonkaffe, ha kjol och få visa sina kritvita ben.. *fniss* sitta på en uteservering och bara titta på folk och dricka något gott, men nej då, då ska det för säkerhetsskull regna lite till.
På måndag är det säkert strålande sol bara för att man ska jobba igen.
Nä jag är inte bitter jag inte....bara lite.. hihi

Undrar just vad man ska hitta på idag?
I går höll jag mig inne (inte bara pga av det aptråkiga vädret) utan att det var en sån där mindre kul dag i månaden som man helst vill undvika i största mån.
Idag mår jag iallafall så mycket bättre och har fått tillbaka lite energi. Skönt!
Så idag ska jag trotsa vädret och göra nåt kul!!

Inga kommentarer: