tisdag 26 maj 2009

Jag är en dålig människa men glad ändå.

Idag fick vi besök på jobbet av våra friskusar från SATS och man fick (frivilligt) göra ett "livstilstest" genom att fylla i lite frågor och sen räkna ihop poängen.
Landade på godkänd med texten "din livstil kan förbättras". Tack för den! :-)
Så det får bli en uppryckning nu helt enkelt.
Tycker jag försöker vara "duktig" och träna och äta bra, men det är klart att det emellanåt blir lite bakslag.
På tisdag nästa vecka har jag bokat en PT för att kanske komma igång lite med styrketräningen som jag tycker är så dödens tråkig, men jag kan nog bli överbevisad i det med.

Ikväll ska jag hem till Elsy i Upplands Väsby, värst vad jag fått nya kompisar som ska bo just där. :-)
Jag har ett lite projekt på gång och ska hem till henne för lite prat och en bit mat.
Mer om det längre fram.

Ha en härlig eftermiddag och kväll.

Inga kommentarer: