måndag 11 maj 2009

Ännu en måndag

Så har man "överlevt" ännu en måndag, tycker egentligen inte att de är så jobbiga, men visst är det skönt när den (äntligen) börjar ta slut och det är fyra dagar närmare helg...
Igår fick jag för mig att jag skulle spinna idag och bokade raskt in mig på ett 30 minuterspass och tänkte att ja det är väl lite lagom när man haft uppehåll en tid. Jo du.. kondis har jag ju, men ack vad det var jobbigt, bara för att det "bara" är 30 min behöver ju inte innebära att det är slappare tempo. Nejdå..Så ni sitter jag här och börjar känna mig rätt mör i benen.

Vill visa den söta blomman jag skickade till Ewa idag för jag tyckte att hon var värd den efter allt strul hon haft. KRAAM!

Tydligen var den riktigt fin "live" också.
Interflora är duktiga och väldigt bra att ha till hands när man vill göra någon glad lite snabbt!

Nu är det snart dags för Färjan, jag är lite konstig med såna här serier. Vissa bojkottar jag direkt, som Robinson t ex. Tycker det är långtradigt när samma såpa går flera år, andra kan jag rata för att de inte verkar kul helt enkelt. Så var det med Färjan, tyckte det verkade fantastiskt tråkigt när man såg reklamsnuttarna, sen har jag dock lyckats titta på några repriser vilket resulterat i att jag nu måste titta på måndagar kl 20 och få fnissa lite åt Håkan, Per och alla andra lustiga galna typer som härjar runt på båten.

Sen blir det nog en tidig kväll, Dman är i Norge och jobbar och kommer hem i morrn, så jag ska fortsätta läsningen av min bok Passagen av Michael Crichton, hittills verkar den riktigt bra.

Tjing tjong karamellstång

1 kommentar:

Anonym sa...

Vill bara tillägga att den faktiskt va ännu finare än på bilden. Riktigt starkt cericerosa!
Grymt najs i min nya vita hall...
Kram & tusen tack igen!