lördag 9 maj 2009

4 år idag

Idag firar Dman och jag 4 år tillsammans. Inte klokt vad tiden går fort, själv tycker jag det är jättelänge, tills man börjar tänka på sina vänners förhållanden, 10, 12 och 17 år för vissa.
Hmm ligger helt klart i lä, men jag är iallafall oerhört tacksam för mina 4 år hittills.
Han är det bästa jag har och jag hoppas det blir många många år att se fram emot.
Har inte firat den här dagen med något speciellt faktiskt utan varit med svärmor till Stinsen då hon ville shoppa lite nya skor och blusar.
Sagt och gjort, vi for dit och åt en sen lunch och kikade sen runt i diverse affärer.
Svärmor fick psykbryt på Din Sko för expediten envisades med att hon inte stod i kön, fast hon gjorde det och efter en hel del tjafs fick Dman rycka in och säga att jaha då blir det inga skor.
Vissa människor har helt enkelt fel jobb, istället för att rycka på axlarna och säga "fine" som att jag bryr mig inte kunde hon ha sagt ojdå då misstog jag mig, ta betalt lite smidigt och sen ta nästa. Killen i kön brevid instämde ju med att hon faktiskt hade stått i kön.
Man kan bli trött för mindre.
Nu är jag hemma igen och vet inte riktigt vad det blir till kvällen.
Soffan ser bra lockande ut..

1 kommentar:

Anonym sa...

Så är det! Man skall inte handla hos folk som behandlar kunderna fel. Och har man inte mod att erkänna att man gjort fel, istället för att säga "Fine" med utsträckta armar å vara allmänt spydig, så tänker inte jag sponsra dem i alla fall.

Din Sko -Stinsens Centrum -Byt personal innan ni skämmer ut er fler gånger.