lördag 11 april 2009

vilken dag

Vilken fantastisk dag! Strålande sol och ca 16 grader. Vindstilla. Har krattat och gjort fint på framsidan. Så skönt att vara hår, tystnaden år bedövande. Har precis varit uppe på vår utkik och su ndet år så stilla. Några båtar, lite skratt och snapsvisor hörs från sjöbodar. Detta år mitt andra hem, D-man såger att mina ögon lyser.. Ja ni som varit hår vet ju vad denna plats betyder för mig.. Ha en underbar påskafton, sjålv s ka jag ta mig ett glas vin och bara njuta. Ho

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen, nu njuter du allt va?! Det vet jag att du gör och unnar dig verkligen det. Vi hade det supernajs i Holmsbu. Precis vid havet, helt ljuvligt. Har minsann också fått lite fräknar:-)
Ha det nu alldeles underbart! Stora kramen! / E

Anonym sa...

Hej min kera väninna! Jag kan se dig framför mig glida omkring där på ön med ett stort leende på läpparna och med ögon som glittrar. Jag behöver egentligen inte säga det, men njut allt vad du kan. Styrkekramar från P