onsdag 1 april 2009

Sol sol sol

Fy bubblan vilken härligt väder det varit idag.
Det kanske blir vår till slut eller vad tror ni??

Idag har jag mest förundrat över min jobbiga huvudvärk och svettningar.. trodde först jag kanske hamnat i klimakteriet, men insåg efter mail från Marlene att det är min örtkroppsutrensningskur som orsaker detta.
Det är fantastisk kul att ha massor av finnar när man är 36 år...Wiiiieee..not...
Fast å andra sidan är det väl bra, ut med skiten som är på insidan och fram med en strålande fräsch nyponros....ehhhhh :-))

Annars har dagen rullat på, pratat med AG på msn och hon verkar vara vid relativt gott mod även om det så klart är upp och ner med tanke på att hon så snabbt fick avsluta sin anställning.
Konstigt det här, när man är på jobbet vill man oftast vara någon annanstans och när man inte kan vara på jobbet är det just där man vill vara..
Mailade även med Jenny som jag håller alla tummar och tår för, i morgon ska hon på intervju för ett vikariat. Hoppas hoppas hoppas..Lycka till vännen!!

Har även insett att det är snart bara en vecka kvar tills vi har semester och ska åka till Koster..tjohhooo..gud vad det ska bli skööönt!!

Puss & kram till er alla och speciellt till min älskling som är i London några dagar till.
Saknar dig!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Intervjun gick jättebra!
Som vanligt så är det en hake och det är att det är ett bolag inom kommunen, vilket gör att de först måste kolla om de har någon som ska omplaceras och isåfall går den före...
Typiskt, annars hade jobbet varit mitt nu.
Får besked till veckan som kommer. Håll tummarna!
Kramen fr Jenny