fredag 3 april 2009

Skön fredagskväll

Idag har jag varit väldigt aktiv och duktig om jag får säga det själv.
Uppe i ottan och åkte i väg till Sats för att spinna kl 7. Gick kalasbra och jag har verkligen ökat mitt motstånd på bara nån vecka(vilken oxå känns i benen efteråt)
Lunchen åt jag snabbt för att sedan ta en promenad i solen på 40 minuter.
Ville lixom inte gå in.. :-)) dessutom väldigt nöjd med att jag tog min nya snygga vårjacka idag.

Ikväll har jag fixat och plockat undan hemma och gått så mycket så stegmätaren kommer nog göra bra utslag.
Har även packat väskan med lite saker inför morgondagen.
Då ska jag nämligen till Axelsons och gå en Ayurvedisk Yoga Massage kurs över dagen.
Ska bli så spännande och kul.
Trist kanske att vara inomhus hela dagen när det verkar som det blir bra väder.
Får hoppas att det håller sig till söndagen oxå.

Nu ska jag fortsätta att titta på "Så ska det låta" och sjunga med i de låtar jag kan.
Ungefär som Allsång på Skansen.. Av ngn anledning brukar Dimman titta så konstigt på mig, skaka på huvudet och bara skratta..
Men I löööve såna här "sjungprogram" Tur att han inte är hemma så slipper han höra mig.. hehe

Önskar dig en trevlig helg!

Inga kommentarer: