onsdag 22 april 2009

Seg som en kola

Varför är man så himla seg för?!

Ingen lust med nånting, får liksom inte upp farten på jobbet utan skjuter bara upp saker, genom att prata med mig själv och säga, ja, jag ska ju ha nåt att göra i morrn oxå och känner mig riktigt nöjd över att jag gör så, lite "wild & crazy" mao och ovanligt med tanke på att jag oftast ligger steget före och har förberett allt..just för att spara lite tid... :-)
Saken är bara den, att till slut blir det väldigt mycket saker som ska göras, typ på fredag och då vill jag ju absolut inte göra nånting utan bara softa runt och dricka kaffe.

Annars har dagen bjudit på möte med försäkringspartnern vi har genom jobbet, ser väl ganska bra ut, men ska byta lite fonder och mecka lite så kanske det blir ännu bättre.

Lunhmöte med VD och potiensiell controller till vår avdelning har vi haft och guud vad vi åt.
Restaurangen hade ett nytt koncept med en buffé där man fick äta hur mycket man ville och även fast man försöker att inte plocka på sig alltför mycket sitter man där sen och är proppmätt och känner sig som en stooor Michelingumma.

Jag hoppas på lite ork till kvällen för jag skulle behöva fixa lite hemma.
Tittade bl a ut på balkongen igår och isch vad ser ut. Får bli en ordentligt rengöring så man kan våga sig ut där..men det projektet tror jag inte jag gör ikväll, kanske framåt helgen...om latmasken kan krypa iväg och terrorisera ett annat bo...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello!
Det är nog lite vårtrötthet blandat med att du har varit långledig.
Men bra där när du är nöjd över att göra så lite, me like that :o) Man behöver inte hålla på och feja helatiden. Behöver man hämta krafter är det bättre att göra det än att göra slut på de sista man har för att man "måste".

Hoppas du piggar på dig snart ♥

Kramikramen från Jenny