torsdag 2 april 2009

Första glassen


Idag åt jag min första glass...ute..
Vi har ju vårt torsdagsfika och idag var det bara Ulrika och jag som knallade iväg till fiket.
Vi var lite "wild & crazy" och gick ut och satte oss och det var såå härligt.
Tänk att allt smakar så mycket bättre utomhus.

Efter jobbet tog jag en tur till centrum och slank in på Vero Moda. Hittade en ny vårjacka som jag tyckte var fin. Det är lite sailorstuk över den och att den är blå är nåt "nytt" då jag mest brukar köpa svarta jackor.
Vad tycker ni? Är den snygg? :-))
Den ser kanske lite "oformlig" ut när den hänger på galgen, men den är väldigt snygg på, lagom insväng och sköna fickor.
Vinterjackan har fått åka ner i påsen för kemtvätt..
Orkar verkligen inte ha den längre, den är alldeles för varm och bylsig.
Känner att hela kroppen skriker efter vår nu.

I morgon bitti ska jag upp i ottan för att spinna, skönt att slippa göra det på kvällarna jämt och kan efter jobbet bara åka hem och njuta av att det är freeeedag.
Härligt i vanlig ordning att det är slutet på veckan igen, men speciellt efter denna när vi i måndags pga av nedskärningar förlorade en kär kollega.
Hela veckan har gått på halvfart och det har varit så tyst och tomt att inte ha henne på plats.
I morgon får jag väl dessutom prata med mig själv då de andra girlsen jobbar hemifrån.
Blir till att poppa music hela dan så jag inte känner mig alltför ensam.

Ny vårjacka från Vero Moda

Inga kommentarer: