onsdag 29 april 2009

Vicken tråkig dag

Idag har vårt affärssystem strulat rejält vilken inneburit att jag fått NADA gjort, vilket i sin tur inneburit att jag mest surfat runt, läst bloggar, msn:at med Pia, AG och Åsa, tittat på inredning och mode samt på Färjan på webbteve och skrattat åt Håkan. Han är för rolig!!
Inte den mest kreativa dag jag haft, men vad ska man göra när det inte funkar?!
Av denna oerhört givande och framförallt jobbiga dag (läs med ironi) var jag så trött och frusen när jag kom hem så jag somnade en timme. Haha

Nu har vi dock fått lite mat i oss och jag har slagit mig ner framför Roomservice.
I morrn har vi halvdag och jag tänker jobba hemifrån för att sen kila över till Mala och fira Valborgsmässoafton, det ska bjudas på somrig mat och efterätt och vitt vin..Mums.
Om vädret tillåter går vi till brasan vid Snorreängen för att sjunga in våren...Jaaa jag vet, kul namn va?!! thithi

Inga kommentarer: