måndag 26 september 2011

Ny vecka...

Igår kom vi hem igen, efter en blixtvisit på ön. Nu är det stängt för säsongen och huset får sova tills i vår när vi kommer igen. Resan hem gick bra, men det var fasligt vad mycket galningar det var ute på vägarna, folk kör med släp i 130 km i timmen, gör galna omkörningar eller ligger och kryper i 40 på 50 väg. Vet inte vilket som är värst. :) Hämtade hem Alexios på vägen hem, oj vad jag saknat honom, mitt hjärtegryn. Fast jag vet inte om han saknat mig så värst.
Linas Matkasse dök upp igår oxå så nu behöver jag inte tänka mer än nödvändigt på mat denna vecka. Utan bara laga. Skönans!!
Nu har en ny vecka sparkat igång. Känns ju bra att måndagen snart går mot sitt slut.

Lovade ju tidigare en bild på D-man i sin Ziperall....

Taaaadaaaaaaaaaaaaaaa
Ninja D-man...eller nåt.. :)

Inga kommentarer: