torsdag 1 september 2011

Besök på jobbet, lunch och egentid

Lämnade skrutten på dagis idag efter 3 dagar hemma. Jag åkte med D-man till jobbet och slank förbi fiket och köpte med mig kaffe till tjejerna. Fixade parkeringskort och spanade in min nya plats.
Vi har verkligen fått såå fina nya lokaler, ljust och fräscht så bara det känns kul att få komma tillbaka till.
Sen blir man ju alldeles varm i hjärtat när folk skiner upp i korridorerna och ropar, men heeej är du tillbaka och ger en stor bamsekram. :)

Stannade kvar och lunchade med tjejerna i Kista C och det var så härligt att få skratta med sina gamla kollegor.
Strosade sen runt på H&M och Åhléns, här hittade jag ett par schyssta skor som jag nog ska prova igen och tog sen bussen hem.

Sitter nu med en kaffe och njuter av tystnaden. Ja förutom åskan då som dånar utanför och regnet som vräker ner. Det var länge sen man bara fick vara alldeles själv utan att någon klänger på en.
Men snart ska jag hämta min lilla älskade unge och höra hur det gått idag. :)

Egentid med tidning och kaffe..

Mörk i håret igen, och snyggare toppar (när det är utsläppt)

2 kommentarer:

Litenkram sa...

Åh vad härligt Jessica! När kör du igång? Det blir snabbt rutin att jobba istället för att vara hemma med prinsen men gud vad jag saknar det! Vad fin du blev i håret och vad smal du har blivit!! Orättvist;) Njut av lugnet, det är du värd . Kram!

LIVING LIKE A GREEKSON sa...

12 september går jag tillbaka. Känns både kul och vemodigt på samma gång. Känns i hjärtat när man lämnar prinsen, men jag vet ju att han har det bra.
Det är helt galet, jag har bara rasat i vikt utan att ha gjort nånting. Äter ju som en häst, men det blir väl annat kanske när jag börjar sitta på jobbet och inte springer runt hela tiden. :))
KRAM