lördag 3 september 2011

Fin lördag, men förkylt och snorigt.

Gårdagen med Mala var supermysig. Vi kikade runt i affärer och åt en god sallad och avslutade med en kaffe innan hon släppte av mig hemma för att åka vidare och hämta Tilda som varit och simmat.

Jag gick och hämtade Alexios och märkte att han var lite slö och matt. Väl hemma somnade han så fort han fått lite mellis i sig. Inatt har han haft svårt att sova då förkylningen slog till. Nu snorar och hostar han ordentligt så dagen blev inte som vi tänkt oss.
Meningen var att farmor skulle ha honom idag och vi skulle fixa lite hemma, men istället är vi hemma och tar det lugnt allihopa. Alexios somnade i D-mans famn i soffan och snarkar för fullt.
Jag har inte lust att ta för mig nånting. Ska väl ta mig en tur till affären, det är vad jag orkar med idag.
Som tur är lagar svärmor mat idag som vi ska hämta. Lyx!!

Visar mina nya höstskor jag köpte på Åhlens. Hittade ju ett bortglömt presentkort på 500 kr jag fått av svärmor i julklapp, det gjorde ju att dessa skor blev mycket "billigare."
Tyckte jag var värd dessa! ;)


Stövlett i skinn

Inga kommentarer: