fredag 9 september 2011

The big test....

Efter att lämnat Alexios hos sin gudmor sitter man nu i soffan och filurar på hur det går för dem...Är han ledsen, gråter han, har han somnat? :))
Är övertygad om att det kommer gå finfint, det är nog jag som antingen kommer ligga klarvaken hela natten eller somna som en klubbad säl. Hoppas och tror på det sistnämnda.

Man skulle ju kunna tycka att vi kunde lyxat till med en riktig romantisk fredagskväll med mys och pys nu när lilleman är "ute" ur bilden...hehe, men då jag har en pangförkyld sambo brevid mig i soffan känns det alldeles lagom med en film och sen får man gå och nanna och vakna pigg och alert.

Ser fram emot morgondagen då jag ska träffa Cia, vi ska äta brunch på Anglai och bara umgås hon och jag, utan lillkillarna. Lyx!!
Scandic Anglai, bild lånad från deras hemsida.

Inga kommentarer: