måndag 12 september 2011

Vara på jobbet..

Lyckades få iväg Alexios till dagis och mig själv till jobbet i tid denna första arbetsmorgon.
Men jobbat vet jag inte om jag har gjort precis. Hela dagen har gått åt att kolla att allt fungerar i systemen, lägga till nya skrivare och annat fix och jox för att allt ska flyta.
Men kul var det, och rätt som det var var det dags att åka och hämta lillprinsen.
Tror att dagarna  kommer flyga iväg denna höst.

Idag gjorde jag första maträtten ur Linas Matkasse. Fläskotletter med oliv och paprikasås, pasta och en tomat och babyspenatsallad. Helt ok och det blev verkligen mycket mat över, precis som Mala sa. :)
Perfekt att ha till lunchlåda på jobbet. I morgon blir det parmesanfisk i ugn.

Nu är jag bra seg i huvudet så det blir att koppla av framför teven en stund innan man sover sin skönhetsömn. Tänk helt plötsligt har man fått tider att passa igen. :)

Tjingeling friends!

Inga kommentarer: