lördag 10 september 2011

En riktig energiladdardag..

Har haft en supertrevlig dag med Cia idag. Efter en rejält försenad buss kom jag så äntligen till Scandic Anglais där Cia satt och väntade. Som tur var hade hon spenderat tiden (och pengarna) med att shoppa i väntan på mig. :))
Vi åt god brunch och pratade och mös. Så otroligt skönt att få sitta i lugn och ro och äta och bara koppla av. Pia kom också förbi och lämnade lite Aloe produkter som Cia beställt.
Efter ett par timmar på Anglai strosade vi ner på stan, tittade på skor och tog en tur på H&M på Hamngatan. Förundras lite över modet denna höst, känns som en salig blandning av allt möjligt i både mönster och färger eller så börjar man bli gammal, det var ungefär den slutsatsen vi kom fram till..hahaha
Avslutade dagen med ett glas vitt på Bistro Boheme på Drottninggatan. Satt på deras "inglasade" innergård och hade det såå trevligt. Ett riktigt mysigt ställe, tyvärr var inte personalen den snabbaste så det var väl tur att man inte åt där för då vet man inte när maten hade dykt upp, i morrn kanske.

Idag blev det en välbehövlig ladda energi dag, som jag hoppas vi snart gör om.
Vissa människor faller liksom på plats på en gång i hjärtat sitt. Cia är en sån person, vilken himla tur att vi hamnade i samma mammagrupp, det är jag så glad för!! <3

Hade ju tänkt ta bilder idag, men glömde helt av det då vi hade så trevligt, därför kommer det inte upp nån endaste liten bild tyvärr.

Efter denna trevliga dag åkte D-man och jag och hämtade lillprinsen, allt hade gått superbra. Var iofs inte speciellt orolig, men man vet ju aldrig. 
Känns jätteskönt att det första "testet" är avklarat, och att man vet att det funkar. Nu kan man börja göra lite mer saker på helgerna.
I morgon blir det nog att han får åka till Yaya en sväng, hon saknar honom. D-man och jag får väl åka och köpa golv kan jag tro.

Hörs i morrn, go´natt!





1 kommentar:

Litenkram sa...

Jag går fortfarande runt och ler efter en måbra helg:) Också jätteglad för dig och er, trivs så bra i ditt sällskap:)

Skönt att allt gått bra med Alexios. Duktiga killen! Och tack för kloka råd med vår olycklade nattning av trollet, vi testade att natta tidigare och det funkade klockrent! Sover som en prins:) Kram goa du:)