tisdag 21 december 2010

Trevlig lunch!

Efter en stökig natt med en bebis som vägrar sova när man själv vill bidde det lite körigt i morse för då skulle minsann herrn sussa.
Vi var iallafall i tid i Kista och mötte goaste Marlene utanför Indiska. Vi åt lunch på Espressohouse och pratade om allt möjligt och hon fick pussa på Alexios som njöt av all uppmärksamhet.
Jag fick även mina pepparkaksljus jag beställt och ett paket med Vata te som "julklapp". Tack snälla söta!
Det var hysteriskt med folk i centrum, en riktig julhysteri, så det blev bussen hem efteråt. Kallt var det idag oxå, -15 men plutten pep inte ens.
Skulle inte jag heller göra om jag fick åka nerbäddad i en varm åkpåse. :)

Nu är det snart dags att slå in julklappar!

Ett av mina fina pepparkaksljus

3 kommentarer:

Litenkram sa...

Åh, hoppas du fick vila lite sen själv också. Är så osykiskt påfrestande när nätterna blir sådär köriga.
Vad spännande med pepparkaksljus, vad är det för ngt? Luktar det pepparkaka?

Kram!!!

Anonym sa...

Åh vad fina, luktar de lika gott oxå?
Är de något som bara hon har eller kan man hitta det här någonstans tro?
Kram E

LIVING LIKE A GREEKSON sa...

Har inte tänt det ännu, men det luktar väldans gott otänt :) återkommer med rapport. Har kõpt dem av min massör vars vännina tillverkar dem.