torsdag 2 december 2010

Trevlig lunch och sångstund i kyrkan

Idag har vi träffat Cia, Zilas, Ivana och Luka i Kista C och haft en trevlig lunch.
Sen blev det en mysig sångstund i Kista Kyrka med Lotta & Agneta. (har jag för mig att hon heter. :) )
Märkte en klar förändring på Alexios den här gången. Nu var han mycket mer intresserad och tittade på Lotta när hon sjöng och plingade på triangeln.. hahaha.
Det är så mysigt att vara där, en lagom skara människor med sina bebbar.
Tycker även det är så kul att Cia, Ivana och jag har "hittat" varann. Känns skönt att kunna prata med någon, dela erfarenheter och skratt när vi har bebisar som är så lika i åldrarna.
Plutten somnade som en stock och sov hela bussresan och promenaden hem.
Var riktigt kallt idag, -15 på fm när jag gick, men runt -9 när jag gick hemåt.
Om det fortsätter och blir kallt kommer mina nyinköpta benvärmare göra sig bra i vinterkylan.
Fick "ta 3 betala för 2" på Cubus så då slog jag till på ett par svarta, ett par bruna och ett par grå.
Superduper!

Imorrn har vi inga större planer, fixa hemma och en promenad är väl det som står på agendan just nu, men med en bebbe kan allt hända.
Nu en kopp te och något att mumsa på.

Kram på er

Inga kommentarer: