måndag 13 december 2010

Lycklig ägare

Några av mina passioner här i livet är (förutom smågodis och hembakt :) ) smycken, skor och väskor.
Vet inte hur många smycken jag har, alla har olika betydelser och minnen för mig. Framförallt silversmycken ligger varmt om hjärtat och extra kul tycker jag det är att äga ett smycke som inte är "fabriksgjort" så varenda kotte går runt med ett likadant.

Känns extra kul att jag nu är ägare till detta fina silversmycke som en gammal kollega till mig från Indiska tiden designat.
Lovisa jobbar nu enbart med sitt märke Sahara Silver och jag önskar ett varmt lycka till, det kommer gå superbra.

I somras gav jag detta smycke till Ewa i födelsedagspresent och det blev mycket uppskattat och redan då var jag sugen på ett till mig själv.
Och nu har jag ett, tjohooo, en finfin julklapp till mig själv. =)

Kika gärna in på Lovisas hemsida; http://www.saharasilver.se/
Bilden är lånad därifrån.

TACK Lovisa!



2 kommentarer:

Litenkram sa...

Jättefint!

Anonym sa...

Som sagt, väldigt uppskattat! Passar till allt! Kram <3 /E