fredag 17 december 2010

TÄVLINGSDAX!!

Inför stundande juletider tänkte jag ha en tävling här på bloggen där jag lottar ut 2 st mascaror ifrån Mary Kay.
En mascara till dig själv eller att ge bort i julklapp.

Mary Kay Ultimate Mascara är en volymgivande mascara som ger extra tjocka och täta ögonfransar med upp till fem gånger mer volym. Klump- och kladdfri. Snabbtorkande. Håller i upp till 12 timmar. Kan användas både av linsbärare och de med känsliga ögon.
Finns i nyanserna svart och svart/brun.

Tävlingsfråga; När grundade Mary Kay sitt drömföretag?
Svaret finner du på www.marykay.se

Skicka ditt svar som en kommentar till detta inlägg och skriv vilken färg du önskar samt din mailadress så får vi se vem de lyckliga vinnarna blir.
Senast tisdag den 21 december vill jag ha ditt svar.

Lycka till!!

4 kommentarer:

curlingmamman sa...

13 september 1963 och jag önskar en svart om jag vinner.kram

Litenkram sa...

Åh vilket roligt initiativ!

Hon startade sitt drömföretag den 13 sep 1963.

Om jag skulle vinna så blir jag jätteglad för en svart mascara:)

Kram på er!!

Anonym sa...

13 september 1963 så klart! Har jag turen på min sida önskar jag en svart. Varma julkramar till dig! <3
/ Ewa

Anonym sa...

Den 13 september 1963 startade Mary Kay sitt företag. Skulle jag vara den lyckliga vinnaren önskar jag en svart mascara.

Stor kram från Pia