söndag 12 december 2010

Mår bättre

Illamåendet har hållt i sig hela helgen, men tack och lov har jag sluppit kräkas...hua.
I fredags gick jag och la mig med Alexios vid 21-tiden, var helt färdig efter att ha mått dåligt och frusit hela dagen.
Igår vågade jag mig iallafall ut och D-man, Alexios och jag tog en promenad till Vällingby C och fixade årets julkort. =)
Var hysteriskt med folk överallt, men riktigt skönt att komma ut och få en nypa luft.
Ett par nya kängor fick oxå följa med hem så då kändes det allt bättre.. hihihi

Tog det lugnt på kvällen då illamåendet kom och gick, vaknade tidigt i morse och mådde pyton, men inget har hänt under dagen. Nu mår jag mycket bättre så jag hoppas att det är bra i morgon för nu är jag trött på att känna mig hängig.

Känts som hela helgen bara försvunnit för att man inte orkat göra nåt. Trist, men ibland måste man ju lyssna på kroppen.

De här kängorna från Rieker fick följa med hem, "fusk" utanpå, passar förträffligt på mina promenader och mysigt skönt foder inuti så jag håller mig varm om fossingarna.
Med mina nyinköpta benvärmare blir det toppen!!

Bilden är lånad härifrån; www.nystromsskor.se/rieker/DAMSKOR/Kangor/se/44/

2 kommentarer:

Litenkram sa...

Du, ibland är det läskigt hur lika smak man kan ha, jag har också fastnat för dessa kängor men har inte hunnit med att inköpa dem ännu! Finns ju en hel del att välja på men dessa är skitsnygga verkligen! Köpte att par andra Rieker för 2 v sen som jag älskar.

Trist att du inte känner dig bättre, krya på dig!!!

Styrkekramar från oss!

LIVING LIKE A GREEKSON sa...

Haha, ja visst är det läskigt ibland?!
De var såå sköna, har inte sett detta märke förut, men ska helt klart spana in fler skor därifrån.

Kramar