fredag 10 december 2010

Fy vilken dag

Vaknade på morgonen och mådde bra, sen efter frukost framåt 11-tiden blir jag plötsligt väldigt illamående vilket har hållt i sig hela dagen. Fryser gör jag som bara den. Isch!!
Som tur är har Alexios varit rätt lugn idag och sovit mycket vilket gjort att jag själv kunnat vila.
Men usch vad jobbigt det är att vara sjuk när man har en bebis.
Svärmor har bakat kanelbullar idag och det luktar ju vanligtvis sååå gott men idag ville jag bara kräkas, (vilket jag inte gjort) Hon tror jag är gravid...ha ha ha. Dagens skämt! För det är jag INTE! :)

D-man kom för övrigt hem med en sån här cool skärm som man kan ha bilder i, så roligt nu när vi har en massa fina bilder på plutten bl a. Det var vår julklapp tyckte han. Tack snälla älsklingen!

Nu ska jag vila i soffan under filten och hoppas på mirakel att jag är frisk i morgon.

1 kommentar:

Litenkram sa...

Oj, fy!! Mår du bättre??? Hoppas inte helgen blev förstörd av magsjuka:(

Jag har mått precis som du hela em idag. Magknip och magsjuk, men har sluppit kräkas, tadet får man ju vara taksam för. Skönt att det är söndag och Johan har kunnat leka med Zilas. Blir ännu mer impad av ensamstående föräldrar när man mår såhär, hur klarar man det???

Om vi mår bättre båda två så vore det kul att ses i veckan, kan ju höras iorgon och se hur satatus är:)

Kram!