tisdag 26 oktober 2010

Visning, kläder, centrumbesök

Oj nu har det varit full rulle i två dagar.
Igår var jag hos Diana då jag fick vara med och visa Mary Kay produkter för hennes vänner som kom och tittade på kläder från House of Lola.
Så mysiga kläder och en väldigt trevlig kväll.
Kika i hennes blogg http://blogg.amelia.se/curlingmamman/2010/10/26/tjej-och-shoppingkvall

Idag har fina Pia och jag umgåtts. Efter en kopp kaffe hemma hos mig, tog vi bussen till Bromma Blocks. Åt god lunch/fika, pratade och mös som vi brukar göra. Alexios var på sitt allra bästa humör, skrattde och var hur mysig som helst.
Hittade en fin kofta till min klänning inför dopet och en fars dag present till min darling. Bilder på det senare när det är dags för dop och farsdag. :))
Vi var duktiga och promenerade hem så man fick dagens motion. Så skönt!

I morrn blir det en heldag i Kista. Nytt försök till lunch med jobbkollegor, babymassage och sen mammagruppsmöte.
Någon som tycker man ligger på latsidan?!! ;)

Nu gott Pukka te och sen sängen.

Hörs i morrn.

Inga kommentarer: