onsdag 27 oktober 2010

Heldag i Kista

oj vilken lååång dag i Kista det blev idag.
Åkte hemifrån strax efter kl 10 och kom hem igen vid 18.30. Nästan ett jobbpass. :)

Träffade Ulrikorna för en trevlig lunch på Levinsky´s. Fick mig en lagom dos "skvaller". Ska nog gå på årets julfest i november. Våra firmafester brukar vara kul.
Efter lunchen var det dags för babymassage. Jättemysigt!
Och efter det en träff med mammagruppen, idag fick vi information om infektioner. Hua, men det kommer man väl så klart inte ifrån...

Cia & Zilas från mammagruppen tog en kaffe med mig då jag väntade på att D-man skulle bli klar på jobbet.
En lååång, men mycket händelserik och trevlig dag. Tror nog jag kommer sova som en stock.´

Min fina glada pojke
Mamma älskar dig!!

2 kommentarer:

Litenkram sa...

Hahaha, vi var inte heller hemma förrän 18:30! Började styra hemåt runt 16:30 där när vi skildes, men så träffade vi Zilas faster och tiden gick:)

Vilken liten sockergosing ni har, han är så fin:)
Kram!

LIVING LIKE A GREEKSON sa...

Tack, det är verkligen det bästa som hänt att få barn. Hjärtat svämmar över mest hela tiden. :)
Kram