söndag 10 oktober 2010

Dagarna blir inte som man tänkt sig...

Det är ett som är säkert. Igår var vi ju på babysim, trodde i vår enfald att prinsen skulle vara helt slut efter den halvtimmen, men vem är "pigg som en lärka" njaa snarare övertrött och vägrar sova. Vi sätter oss i bilen för de där nedrans gardinstängerna skulle jag bara ha hem. I
vanlig ordning somnar Alexios så fort vi startar bilen, så det var bara att åka en tur så han åtminstone fick sova ca 45 min. Fick iallafall hem stängerna och nu är de uppe. Hade ju hoppas att jag kunde visa bild på hur de blev med gardinerna, de är uppe, men jag måste fixa lite till.
Man har lixom blivit avbryten mest hela tiden denna helg av en liten grinig pojke som jag älskar mest i världen, men när han (och jag) inte sover på natten än mindre på dagen har mamman så gott som fått ett sammanbrott och grät en skvätt. Sen kändes det bättre. Man behöver lätta på trycket ibland. Tur att jag har världens bästa man som orkar med mig. :)
Har varit en jobbig helg med lite sömn, men ,men det är en ny dag i morgon och det KAN väl bara bli bättre?! Snälla!! :))

Inga kommentarer: