onsdag 6 oktober 2010

BVC-besök

Var till Mama Mia idag på BVC-besök. Alexios hade växt 3 cm och ökat 700 gr. Så nu är han 67 cm lång och väger 7,9 kg. Våran fina plutt.
Igår var det ingen bra dag, förmodligen för att jag inte mår bra, då blir han extra klängig, fick inte sitta ner själv förrens efter kl 21 när han äntligen somnade. Var uppe en timme, sen var jag tvungen att gå och lägga mig för jag var så trött. =)
Hur tokig man än kan bli på det här lilla pyret, rörs mitt mammahjärta så fort han tittar på en med ett stort smile på läpparna och man glömmer allt det jobbiga.
Avbokade mammaträffen idag, kände att det var precis lagom med BVC-besöket för mig med min snoriga näsa.

Hoppas det blir bättre tills i morrn, då kommer Anette på besök, vi har inte setts på evigheter, ska försöka få ihop en kycklingsoppa och bjuda henne på.

Inga kommentarer: