fredag 15 oktober 2010

Duktiga jag..

måste ta och berömma mig själv. Har tagit långa promenader varje dag denna vecka. Mycket pga det härliga höstvädret vi haft, varit så frisk och skönt ute, ja förutom igår då kanske då det blåste storm. :)
Men också för att få röra på sig, mina mammakilon rasar av. Trodde jag skulle få svårt att bli av med dem men icke.
På den här turen gjorde jag en inhopp på mysiga Gateau och köpte en soyalatte, sen bar det av hem igen. Fick ett samtal från bror, mycket trevligt!

I morse när jag vaknade fick jag se det här på köksdörren. Min fina älskling!!
Gillar den grekiska munnen...hihihi

Nu fortsätter städningen, ska dammsuga och torka golven. Blir fasligt dammigt när man är hemma om dagarna.

I morrn ska vi till Tumba och hälsa på moster, och så klart, det är ju babysim på förmiddagen.

Kram så länge

Inga kommentarer: