lördag 23 oktober 2010

Bad & shopping

Femte babysimmet idag, nu är det bara 3 ggr kvar. Lite trist att det går så fort. Det är en sån mysig aktivitet tycker jag. Plutten sov sen i två timmar och jag fick sitta i soffan med en kopp kaffe och LÄSA min bok. Så härligt!

På eftermiddagen åkte vi till Babyland. Köpte en bygelinsats till Stokke stolen, plastunderlag till stol och barnvagn samt en trämobil till sängen.
Sen blev det även lite matshopping på Citygross rakt över gatan.

Efter en god middag sitter jag nu och tittar på "Så mycket bättre" på TV4. Di Leva är verkligen sååå skön och Petters version av "Sthlm i mitt hjärta" var riktigt riktigt bra.

I morrn blir det en tur till Älvsjö och hälsa på thia & thios.

Kram & sov gott

1 kommentar:

Litenkram sa...

Vilken mysig lördag! Vi ska försöka börja med babysimmet på torsdag, dock är jag lite hängig och förkyld idag, ska kurrera så att vi kan komma med resten av veckan:)

Visst var Petters variant urbra!!!! Såg reprisen och var helt förbluffad. Tycker September gjorde en rätt bra variant av teddybjörnen fredriksson också. Den sjunger vi f.ö hemma nu för Zilas and he loves it!