fredag 8 oktober 2010

Vilken trevlig dag..

Var ju till barnmässan idag med Cia från min mammagrupp. Sååå trevligt.
Hon och Silas (hennes lilla kille) är så gulliga.
Fanns så mycket roligt att titta och köpa. Träffade Diana som stod i Bonti´s monter och hon ville ta kort på Alexios och mig så nu finns vi med på hennes blogg. :)
(Om du klickar på rubriken/titeln på detta inlägg kommer du till hennes blogg.)
Blev även överraskad när Lena från Mary Kay hoppar fram, det visar sig att de står i en monter de med. Superkul!
4 timmar går väääldigt fort när man har trevligt och nu är både jag och prinsen helt slut. Så slut så jag missade att jag var på fel pendeltåg på väg hem. När det ropades ut Solna står jag och tänker att, hmm nu sa de väl ändå fel...tills jag kommer in på perrongen och ser att jooo, visst är det Solna Station. Så det var bara att traska av.
Som tur var kom D-man och hämtade mig.

Blev pizza idag. Mums! Det är man värd en fredag tycker jag. I morrn är det dags för babysim igen. Sen ska vi ut och leta gardinstänger så vi får upp dem och gardinerna i köket.
Mer om det senare i helgen.

Ha en fin helg!

1 kommentar:

http://blogg.amelia.se/curlingmamman/ sa...

Du var också så fin,fina J och världens sötaste lilla kille har du!kram och puss