fredag 29 oktober 2010

Hudvårdsklass

Så här såg det ut i morse när plutten satt i sin babysitter. Hmm brukar alltid sätta fast honom, men nu skulle jag "bara" hämta en sak i köket.. Hahaha jag skrattade gott när jag kom tillbaka och fann honom i den här sköna posen...




Idag kom två tjejer från mammagruppen och fick sig en hudvårdslektion. :)
Kristina och Ivana. Jättetrevligt!!
Av Kristina fick jag så fina blommor, tack snälla! och Ivana hade gjort supergoda fetaostpajer, nästan på pricken lik de grekiska som svärmor gör.
Det gick väldigt smidigt att ha våra bebisar med och jag tror nog mammorna tyckte det var en mysig stund.

Har ätit fetaostpajer till middag oxå..mums!

Ett smörgåsbord av Mary Kay... :)
Glömde så klart att ta bilder när de var klara, men det blir lätt så när man bubblar om allt.

Inga kommentarer: