lördag 30 oktober 2010

En sömnig lördag

Började dagen med ett tidigt uppvak i vanlig ordning, men sen lyckades vi somna om och sova i nästan 2,5 timme till. Så det blev nästan "stressigt" till babysimmet. :) Men vad gjorde det, Alexios var pigg och alert och han fick prova på att dyka idag. Det gick superbra! Så roligt!

Efter lunchen var både han och jag helt slut så vi somnade och sov 1,5 timme. Börjar verkligen kännas att jag är i stort behov av sömn nu när nätterna är så det är. Hela dan har gått i slow motion, nästan så jag känner mig sjuk. Men ibland blir det ju så när man är trött.
D-man gjorde sina goda omelett till middag då vi inte orkade göra nåt annat.
Snart är det dags för prinsen att sova och kanske man kan se en film ikväll.
Först ska jag iallafall se "Så mycket bättre" på fyran.

En riktigt skön slapparlördag har det varit idag. Men jag behöver det. Den här veckan har ju verkligen varit fullspäckad.

Inga kommentarer: