torsdag 21 oktober 2010

Bidde ingen

lunch med mina kollegor idag då ena Ulrika hade ett lunchmöte så vi tar det nästa onsdag istället.
Gjorde inte så mycket för jag har haft en låg dag idag. Känt mig nere.
Vet varför och det är mamma som spökar, borde inte bry mig, men det är svårt.
Hon har ännu inte hört av sig och OSAT ang dopet. Blir verkligen såå besviken om jag inte ens får en nej, jag kommer inte.
Har myst med Alexios idag men han har oxå varit lite gnällig, kanske känner han att jag inte är på topp. Har iallafall fixat lite inför måndagens visning av Mary Kay. Ska fortsätta i morrn för man hinner ju inte så mycket när man har en liten plutt som pockar på umärksamhet mest hela tiden. :)
I morrn är det fredag och ännu en vecka är snart är slut.
Kanske blir en tur till Vällingby C, måste fixa några grejer. Hoppas det blir lika fint väder som idag (även om jag inte varit utanför dörren idag.. )

1 kommentar:

Litenkram sa...

Åh vad roligt, visste inte att du hade en blogg! Jag är så dålig på att skriva men ska sätta igång nu, lite som en dagbok med vad som händer Zilas också:)
Kram!!!!