lördag 7 mars 2009

Vårrensning & måleri


Idag har det varit en riktig pysseldag. Rensat i garderoben och skåpen i hallen, möblerat om i arbetsrummet plus att D-man målat i badrummet som nu äntligen börjar bli färdigt.

Mellan detta hann vi med en fika med varm kanelbulle och god middag med köttfärsbiffar och potatis i ugn.

Nu är jag ganska mör och trött och har tänt i vår lilla "kamin" och tänkte ta en titt på Melodifestivalen och bara slappa så får man göra klart sina projekt i morgon.
Har sån lust att åka till Ikea och köpa hyllplan och skåpet jag sett, men
ska nog vänta till en vardagskväll då det inte är lika hysterisk som ett helgbesök kan vara.
Ha en trevlig kväll!


1 kommentar:

Ewa sa...

ja jag var inte lika smart kan jag meddela...jag åkte till IKEA igår utan att veta om rådande "kökshelg" my god!trodde aldrig att jag skulle komma ut igen...