torsdag 19 mars 2009

4102 steg

Har jag lyckats åstakomma idag och registerat på tappa.se.
Nu gäller det ju förstås att ta och bräcka de siffrorna för varje dag som går fram till målgången.

I kväll har vi varit hos svärmor och ätit sååå goda köttfärsbiffar och potatis i ugn. Min svärmor är grym på att göra grekisk mat och jag får alltid en matlåda med mig därifrån plus mat för typ tre dagar till. Hon är världsbäst!! :-)

I morrn är det ju som bekant fredag IGEN och det är som vanligt helt underbart. Me löve fridays.
Ska även förbi Marlene på eftermiddagen för en ayurvedisk behandling och det ser jag så klart fram emot. Förhoppningsvis har hon också lite gott te jag kan köpa med mig hem.

Helgplanerna är fortfarande lite diffusa, men få upp hyllorna i badrummet är ett projekt, sen kan man ju bara hålla tummarna för att solen visar sig så jag kan öka på mina steg med några långpromenader.

Sweet dreams önskar jag alla.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va duktigt! Kanske man ska skaffa sig en sån där liten mojäng :-) / Ewa

LIVING LIKE A GREEKSON sa...

Ja,de är ganska fiffiga faktiskt. :-)