fredag 20 mars 2009

Ingen behandling, men gullekollegor

Bidde tyvärr ingen behandling idag. Marlene ringde på fm och var tvungen att ställa in den då hon var sjuk. Så klart säger man att det inte gör nåt, men det gör det ju..
Hade sett så mycket fram emot det och så blir det inte av..*suck*

Ny tid är nu bokad för nästa torsdag så det är bara att hålla tummarna för den dagen.

Mina två kollegor gick till centrum på lunchen och kom tillbaka med en söt presentpåse till MIG?!!

I den var den en liten flaska vitt mousserande vin och badskum, de tyckte så synd om mig att behandlingen blev avbokad så de tyckte att jag skulle gå hem och ha en skön stund i badkaret.

GULLE ER!! TACK SNÄLLA!

Passar bra idag för jag är frusen och seg så ett bad piggar nog upp helt klart.

Lite fredagsLYX - Badskum & Mousserade vin

Inga kommentarer: