fredag 13 mars 2009

Lördag = Kickoff

I morrn ska vi ha kickoff med jobbet och stilen för dagen och kvällen ska gå i gangster/maffiatema.

Efter mycket om och men, tänkte först ha kavaj och byxor, men insåg att min svarta kavaj var kaserad och de jag sett är antingen för korta eller hade något annat som inte var rätt för min smak.
Hittade istället denna klänning på kära H&M och med den lilla röda nejlikan, cigarettmunstycke (med pappercigg) och pärlhalsband och örhängen kanske det blir något som ligger ungefär runt den tidsepoken.
Gudfadernfilmerna verkar ju spänna över 1920 till 1970-talen så jag prickar väl nånstans mitt i får jag hoppas.

Kul ska det i allafall bli och jag ser framemot att se hur de andra ser ut, tror vi blir runt 180 personer som ska ha en trevlig dag/kväll tillsammans.




Inga kommentarer: