tisdag 10 mars 2009

Lite ny energi

Fick lite ny energi av mitt spinningpass ikväll, var ju måttligt road av att gå iväg idag, men har lärt mig att det är då jag cyklar som allra bäst och att jag alltid mår så bra efteråt och blir så nöjd över att jag faktiskt tog mig i kragen och gick iväg.
Idag var det nya låtar och en del var sådär medans andra var riktigt bra.
Till stretchen spelades en låt av Madonna som jag inte hört tidigare, "Miles away" och jag vet inte om jag drömt det eller läst det någonstans, att texten rör henne och hennes föredetta Guy Richtie.
Texten och låten var ganska bra och det slog mig att inte ens en "superstjärna" är riktigt lycklig eller har det där "perfekta" livet som vi andra tror eller kanske stressar runt i för att uppnå.
Förmodligen dregglar hon när hon sover, fiser och rapar när hon tror ingen hör, precis som vi alla andra...ha ha

I morgon åker min darling till Polen för ett möte över dagen, ja jag tycker det är helt sjukt att han ska åka för en dag, men det är en annan historia..
Jag tänkte därför ( eftersom jag kan styra över bilen själv i morrn) komma iväg tidigt till jobbet så att jag kan åka iväg på en tur till Ikea för att dels få hem hyllplanen till badrummet och kika om det finns något annat kul som kommit in nu när våren är på intåg.
Fast det är ju svårt att tro när det hela dagen har snöat för fullt!.
Jag vill som många många andra ha vååååår nuuuuuu!!

Inga kommentarer: